fredag 31 augusti 2007

Utsikt över Zürich


Idag var vi uppe på Zürichs högsta berg. Jag tog mig upp i utsiktstornet trots yrsel och det var otroligt fint. Sedan gick vi en lång promenad och åkte kabinbana ner. Yrseln bättrade sig efter promenaden, men jag har haft ordentlig värk i högersidan av huvudet hela dagen. Det känns som om det rinner vatten innanför den svullna lymfkörteln bakom örat, mycket konstig känsla. Idag har jag tagit antibiotika i tre veckor, jag har känt hela tiden att något händer i kroppen, men ännu inte känt någon ihållande förbättring. Igår tyckte jag att jag hade riktigt bra med energi, men idag hade jag så ont igen och kände mig trött. Jag hoppas på att bli starkare och starkare, förbättringen borde komma, den måste komma!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Emma! Mitt namn är Gabriella, är i samma ålder som du och med samma icke-trevliga sjukdom!
Schysst att läsa din blogg och se att någon annan i samma situation upplever samma sak, trots att det är en mardröm vi går igenom. Vill du maila kan vi gärna göra det, vi kan säkert dela en del upplevelser.gabbi81@hotmail.com Ha det gott och stå på. MVH GABRIELLA