torsdag 30 augusti 2007

Jag kan inte förstå

Jag har sett så äckliga foton på borrelier och andra bakterier, vissa liknar precis det jag ser i synfältet . De maskliknande sakerna i ögonen kom precis när jag blev sjuk, en knapp månad efter fästingbettet. Jag blev verkligen sjuk, jag kände mig så kroppsligt sjuk, det kom så plötsligt. Jag uppsökte infektionsklinik för att få hjälp, där försökte de övertyga mig om att jag var psykiskt sjuk, en tanke som jag fått kämpa med om jag skulle acceptera eller inte i åtta år. Jag kan inte förstå att min kropp varit full av bakterier hela denna tid, och att alla sagt att problemen bara fanns i mitt huvud. Jag kan inte förstå att det är sant, kan inte förstå hur detta kunde hända. Om jag någon gång behövt en psykolog så kanske det är nu, när jag ska försöka bearbeta vad de gjort mot mig. Innan har jag inte behövt nån psykolog, jag har behövt medicin, inga psykdroger, utan medicin mot min sjukdom..

Jag känner mig så äcklig när jag tänker på alla dessa bakterier. Men jag försöker trösta mig med att alla människor är fulla med bakterier, mina är bara lite elakare än de flestas..

Jag kommer igen, och jag ska ge igen. Jag kan inte acceptera att jag varit sjuk i åtta år och det enda läkarna har gjort är att försöka droga ner mig och göra så att jag tvingats tvivla på mitt eget förstånd. Jag ska ta min revansch! Var så säkra!

Inga kommentarer: