måndag 27 augusti 2007

Artiklar i Sydsvenskan

Tre intressanta artiklar i Sydsvenskan, från den första artikeln finns länkar till de andra två. Men vad håller läkarna i den andra artikeln på med egentligen? Inga levande bakterier kvar? Inget kroniskt tillstånd?? Det finns ju massor med forskning och bevis för att det visst är så. Det kan ju till och med jag, som inte är det minsta medicinskt utbildad, ta del av bara jag sätter mig framför en dator. Så det borde ju ite vara helt omöjligt för en läkare att ta reda på, kan man tycka...För att nämna något finns det norsk forskning som jag skrev om för ett tag sedan. Vilka är dessa okompetenta personer som kallar sig för experter? Det värsta är att folk litar på dem. Man tror att man kan lita på läkare, att de kan sin sak (åtminstonde att de kan mer än man själv kan) och att de är där för att hjälpa en när man blir sjuk. Jag trodde det, det kostade mig min hälsa, kanske för hela livet...

Inga kommentarer: