fredag 10 augusti 2007

Informativ artikel på norska -även för läkare (eftersom den är skriven av en man med många titlar)

På NITO, Norges största organisation för ingenjörer och teknologer finns denna artikel av Øystein Brorson, overbioingeniør ved mikrobiologisk avdeling, Sykehuset Vestfold og 1. lektor ved Bioingeniørutdanningen, Høgskolen i Østfold. Det verkar inte finnas mycket information om borrelia på skandinaviska språk. Men detta är mycket bra. Kan absolut rekommenderas att läsas av läkare om någon sådan skulle ha hittat in på min blogg. (Välkomna! Jag är väldigt glad att ni är här och vill läsa om mig och min sjukdom. Lämna gärna en kommentar, men akta er för översittarfasoner, jag bits.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra