onsdag 28 november 2007

Snabb uppdatering nu..

Sedan igår tar jag minocyclin och sedan igår är min värk bättre. Om det är en tillfällighet eller inte får tiden utvisa.
Jag blev väldigt dålig psykiskt under sista veckorna av min antibiotikapaus och värken tilltog. Psykiskt har jag nästan totalt tappat kämparlusten och förmågan att ta mig för saker har sjunkt ordentliget. Idag känner jag att lite lite mer psykisk ork, kanske för att värken är borta. Jag hoppas att det vänder nu, det skulle jag verkligen behöva, det skulle vi verkligen behöva.
Det är skönt att mamma är här för det hjälper mig att skingra tankarna och tänka på annat än hur jag mår. Jag försöker fortsätta med det så gott jag kan och därför blir det heller inte så många uppdateringar på bloggen.

Nu ska jag se om jag kan jogga en sväng...den fysiska styrkan som jag jobbat upp är fortfarande kvar, det är otroligt skönt!

Inga kommentarer: