fredag 16 november 2007

Det kommenteras flitigt.

Det kommenteras flitigt på vetenskapsmagasinets hemsida. Hoppas att många läser och försöker förstå och ta till sig. Jag kan förstå att det är svårt för många att förstå hur man kan lida så av den här sjukdomen, hur det egentligen känns. Men man måste försöka, speciellt om man jobbar inom vården, det är ju ingen som hittar på att de mår dåligare än de gör för att få uppmärksamhet eller liknande. Det kan jag aldrig tänka mig iallafall. Själv har jag bara en enda önskan och dröm, att få tillbaka mig själv och känna mig som en människa igen.
Det kommenteras även på Aftonblandet. Och Helle Klein har skrivit och uppmanat till mer forskning om borrelia i sin blogg.

1 kommentar:

Inger L sa...

Underbart!!!!
Det är en läkare som läser din blogg!
Kors i taket!
Hoppas att han/hon har ett öppet sinne och vågar ta till sig det du skriver.
Det är konstigt att det inte är flera läkare som läser den.
Deras kall är ju trots allt att hjälpa sina medmänniskor!