måndag 22 oktober 2007

Jag var för godtrogen..

...jag lät dem övertyga mig om att jag var psykiskt sjuk trots att jag kände att det var något helt annat som inte stämde. Jag lät influensakänslor bortförklaras med psyket. Hur kunde jag vara så dum? Jag kände ju att det inte stämde, hur kunde jag vara så dum? Hur kunde jag vara så dum och gå på att jag själv inte hade nån koll på hur det står till i min kropp. Hur kunde jag vara så dum och låta mig psykförklaras i massa år medan bakterierna fortsatte att sprida sig runt i min kropp?
Hur kunde jag vara så vansinnigt dum att jag lät detta hända med mig?

2 kommentarer:

Inger L sa...

Hej Emma.
Du är inte ensam. I stort sett alla med spridd borrelia har
varit lika stora "suckers" inför svensk sjukvård. Se vad de svenska experterna säger i Vetenskapsmagasinet den 13 nov...
det går lika bra med selleri...dvs. placebo!

Hälsningar Inger

Anonymous with Myalgic Encephalomyelitis sa...

Nej, du är definitivt inte ensam. Den Svenska sjukvården och sjukvården i allmänhet är en apparat fylld med alldeles för mycket trångsynthet tyvärr.

Lycka till, fortsätt kämpa.