fredag 14 september 2007

Viktigt!

Man. Får. Aldrig. Ge. Upp. !

4 kommentarer:

Unknown sa...

När du skriver så så anar jag hur du mår.... Håll ut det kommer bättre dagar.

emma sa...

Tack! Idag känns det bättre, det är märkligt vad det växlar fort. Hur går det för dig?

Unknown sa...

Jag har det tufft just nu väntar på kombiutredning från försäkringskassan (start v39) de tycker jag skall arbetsträna (arbetar 50% fortfarande så jag förstår inte hur jag skall orka, 50% är mitt absoluta max just nu). Har inte någon diagnos men tysk Western blot visar svagt på borrelia + alla typiska symtom som min läkare i sverige ännu inte förstått. Har remiss till infektion men är dödsförskräckt att gå dit, skall jag anses psykiskt sjuk även där?? Kul att du mår lite bättre igen, jag kände att det var riktigt tungt för dig innan. Sjukdomen är ju så nyckfull.

emma sa...

Hopppas det går bra med försäkringskassan! Låt inte läkarna sätta sig på dig. Jag mår så dåligt av alla gånger dom har varit elaka mot mig, så nu har jag bestämt mig för att gå direkt om någon ens försöker vara elak och lägga min energi på att hitta nån annan i stället för att försvara mig. Vet inte om det är en bättre strategi.. Det funkar ju här, där man får lov att välja läkare, men i Sverige är det ju svårare.. Men ge inte upp!! Du har hade väl inte varit sjuk längre än sen förra sommaren?( det är ju iofs alldeles för länge det också) så du har goda chanser att bli frisk om du får behandling!