måndag 10 september 2007

Två baddagar och en sovdag


Det har varit en riktigt fin helg, speciellt i lördags kände jag mig riktigt pigg. Det var härligt väder och vi tillbringade stor del av dagen nere vid Zürichsjön. Vi badade till och med, hade inte trott att det skulle bli något bad i år, men det blev det. Det var så roligt att vi gjorde om det i går, men denna gång i floden Limmat. Jag vet inte om de var bra för sjukdommen (kan ju hoppas att några bakterier frös ijäl) men det var roligt. Och det behövde jag!
Idag kom bakslaget, och jag har sovit i stort sett hela dagen. Jag orkade med nöd och näppe upp och äta frukost, sen sov jag vidare i soffan fram till klockan tre. Sedan dess har jag varit lite yr och mycket trött. Följde älsklingen till flygplaten, han är bortrest tills på lördag. Jag hoppas att jag håller humöret uppe här hemma, och att jag får kraft att ta mig för lite saker. .
Posted by Picasa

Inga kommentarer: