måndag 24 september 2007

Akupunktur och tunia massage

Det var härligt med akupunktur och tunia massage i morse. Nu känner jag mig klar i huvudet och har inte ont. Det har verkligen effekt, iallafall kortfristig, men jag tror starkt på att det även kommer få en långsiktig effekt..
Mina lungor har varit konstiga några dagar, jag har ett ställe på ryggen där jag ofta haft ont, nu har det slutat värka så konstigt där, men i stället sticker det som en kniv bakifrån rätt in i lungan och höger lunga känns rosslig. Lite slem hostar jag upp också. Dock har det bättrat sig lite nu efter morgonens behandling. Jag känner mig egentligen rätt ok idag, men är trött och har svårt att komma igång.. Jag vill ha ett jobb att gå till! Har hittat många ställen jag kan tänka mig söka på, men när ska jag känna mig stark nog och när ska jag våga? Vissa dagar känns det som att nu kan jag nog snart klara ett deltidsjobb, andra känns det som att nu orkar jag inte gå upp längre..

Inga kommentarer: