torsdag 9 april 2009

Det är obegränsad tillgång på strömming i katthimlen!


Sov sött lille Falcon. Min lille prins blev stolta 22 år gammal. Idag somnade han in hemma hos mamma. Han har alltid funnits där, han har tröstat mig så många gånger. Han har varit min vän i alla situationer, hur dåligt jag än har mått, så har han funnits där. Trots att jag inte alltid ägnat honom så mycket tid och uppmärksamhet som han varit värd så har han varit en trogen följeslagare sedan vi båda var små. De senaste åren har han alltid kommit springande så fort jag kommit hem, oavsett hur länge sedan det var vi sågs sist, spunnit och kurrat, strukit sig runt mina ben.
Tack för att du alltid funnits där för mig Falcon, jag kommer att sakna dig! Det känns konstigt och tomt att du inte finns längre.
Det är många funderingar nu, många minnen som kommer upp, men nu ska vi fira påsk och minnas alla fina stunder. Jag kommer ihåg när jag klädde ut Falcon till påskkärring. Han var en ovanligt tålig katt, min lille prins :)
Posted by Picasa

1 kommentar:

minna sa...

Åh vad fint skrivet från dej Emma. Är säker på att han tänker mycke på dej också. Djur är fantastiskt när man är sjuk, de förstår verkligen o kan ge tröst. Tack för att du delger oss. Kram Marina