lördag 5 juli 2008

Reportage om Under our skin

Intressant reportage om dokumentärfilmen Under our skin från ABC News. Jag har nu beställt filmen från Openeyepictures hemsida. Jag beställde den igår, så nu får vi se hur lång tid leveransen tar. Det sk bli mycket intressant att se den. Intressant och jobbigt. Men man behöver kunskap för att kunna hanskas med denna sjukdom, och av filmen kan man nog lära sig något nytt, få bättre förståelse för hela situationen. För mig är en lagon dos av information om sjukdomen jag drabbats av viktig. Men nu, när jag mår så mycket bättre är det också otroligt viktigt att se frammåt och koppla bort allt som har med borrelia att göra. Så nu ska vi ut i solen och inte tänka något mer på det här idag! Ska bli så härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är så glädjande att höra att du mår bra!
Men jag undrar en sak, men det kanske är privat, men har du några symptom kvar alls eller är precis alla symptom borta?
Ibland kan ju endel problem va sega att bli av med.