tisdag 27 maj 2008

Och sommaren har kommit!


Jag måste fortsätta på blomtemat och visa hur fint den står på hedersplats på pedistalen i min vilohörna nu. Solen skiner och det är varmt, och jag ser hopp igen. Förre veckan när jag kännt mig sämre i över en vecka ringde jag till Augsburg och fick en tid redan denna vecka. Över helgen började jag peppar peppear känna mig bättre igen, feberkänslan försvann och symptomen som blossat upp blev svagare . Och eftersom Dr. Nicolaus är på semester denna vecka och jag skulle fått träffa en annan läkare där, så ringde jag igår och skjöt upp besöket tills nästa vecka. Jag vill helst träffa honom eftersom han haft hand om hela min behandling, och nu när det vänt lite känns det helt ok att vänta lite med antibiotikan.
Det känns rätt igen att avvakta lite, men jag kommer åka dit och se till att jag får med mig medicin hem. Antagligen är det väl så att behandlingen måste fortsätta. Men jag är överlycklig att det vänt igen utan antibitika, min kropp måste vara starkare nu! Nu tar jag dagen som den kommer och försöker att inte vara rädd.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: