fredag 27 februari 2009

Brooke Landau intervjuar Dr. Kronenberg



Denna forskning om NK-Celler är otroligt intressant tycker jag! Jag hade ett värde på 20 när jag tog prov(CD-57) i Augsburg innan min behandling, efter var det uppe i nästan 200. Om jag inte kommer ihåg fel räknar men över 100 som normalt..

Allra högst värde hade jag på ett prov jag tog under tiden som jag tog minocyclin. Det är intressant att Dr. Kronenberg pratar om att man kanske kan ge borrelia-patienter som stimulerar NK-celler. Om jag förstått det rätt så gör antibiotikumet minocyclin just detta. Och det skulle ju stämma med med mina provsvar också.

Otroligt positivt att det görs seriös forskning! Kanske något för sveriges mossiga forskarkår att titta på. De är ju uppenbarligen i desperat behov av lite nya infallsvinklar. Det är ju så tragiskt att så många människor ska behöva lida för att de har fastnat totalt i sina förlegade åsikter..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant Emma det du säger om NK-cellerna. Önskar att man kunde ta provet CD 57 i Sverige. Det kan man nog men då får man tjata sig blodig först. Ska försöka med en av mina läkare. Och att Minocyklin skulle kunna hjälpa, jaha ja, det var en nyhet och väldigt intressant.
Tack Emma för att du uppdaterar oss och så härligt att läsa om din förbättring. Det skänker hopp till oss som inte kommit så långt!
Stor kram
/Mimmi

Anonym sa...

Hej Emma, tack för all bra information du lyckas hitta. Denna forskning är ju helt fantastisk!! det är ju detta även min läkare varit inne på hela tiden, förstår jag nu.., att stimulera Nk-cellerna att själva ta hand om Borrelian. Han har väl ordinerat det mesta för att få igång mina nk-celler (antibiotika, homeopatiska medel,massage,träning, akupunktur mm), men det tar sån tid...men skall om några veckor få prova på minocycline, det känns väldigt intressant, med tanke på dess nk-cell höjande effekt.
kram Lina P